Indien u geen tijd heeft om in één van onze service centers langs te komen is dat geen probleem. U heeft namelijk ook de mogelijkheid om uw device ter reparatie naar ons op te sturen. Wij verzoeken u vriendelijk om uw reparatie aan te melden door middel van het invullen van ons reparatie formulier, die hieronder in te vullen is. Zo kunnen wij de reparatie snel in behandeling nemen en blijft het proces overzichtelijk voor iedereen.
Gelieve geen bijbehorende accessoires zoals een simkaart, geheugenkaart of hoesje mee te sturen. Stuurt u alstublieft wel (indien deze uitneembaar is) de accu van het toestel mee.
Doordat u de reparatie vooraf bij ons aanmeldt kunnen wij ervoor zorgen dat het onderdeel voorradig is en u uw smartphone of tablet spoedig gerepareerd retour ontvangt. Wij streven ernaar de reparatie binnen 1 tot 3 werkdagen uit te voeren en zullen deze aangetekend en verzekerd per Pakketpost (kosteloos) aan u retourneren.
De kosten van de reparatie hangen vanzelfsprekend af van de soort reparatie die uitgevoerd moet worden. Onder het kopje “tarieven” kunt u navigeren naar de betreffende reparatie die nodig is voor uw toestel. Indien de kosten voor uw reparatie, zoals bijvoorbeeld in het geval van waterschade, niet vooraf vastgesteld kunnen worden, zullen wij van te voren contact met u opnemen om de kosten te bespreken.
Nadat de reparatie is uitgevoerd en het toestel succesvol is getest, ontvangt u van ons een e-mail met een factuur. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen zullen wij de gerepareerde smartphone, tablet of laptop direct terugsturen.
VistaRepair is een ICTWaarborg gecertificeerd bedrijf, wat voor u als klant extra duidelijkheid en zekerheid biedt. Hierdoor bespaart reparatie per post u niet alleen tijd en moeite, maar wacht u ook vrij van zorgen tot u uw toestel terug in uw bezit heeft.